mucizem24 em iyi yatırım her zaman altındır keşke biriktikçe gidip gram alsaydınız ben oğlumun altınlarını ole aldım gram parası oldukça aldım ilk aldığımda 2.700 lerdeydi. Şimdi 3100 lerde Türk parasını evde bekletmenin mantığı yok değerlenmiyor altında düşebilir tabii ama bir ihtimal Türk parası hep durduğu yerde duruyor