shdemir biz evolvia kullanıyoruz çok memnundum şimdiye kadar ama oğlum bu aralar bazı saatlerde mamayı istememeye başladı doktor da mama değişikliğine gidin dedi. Hipp combiotic daha önce de kullanmıştık onu deneyelim tekrardan gaz problemi yoktu onda dedik. Fakat aynı saatlerde onu da reddetti ve gazını çok zor çıkarmaya başladı hippte, Evolvia da hemen çıkartıyordu. Şimdiye kadar aptamil hariç her mamayı denedik hep evolviaya döndük 😅👍 gaz kabızlık problemi hiç olmadı. Şimdi yine evolviadan devam