merveasellina Kızlar yarın bebeğimi doktora götüreceğim ama içim rahat etmiyor kızımın 13 aylık göbeğinde kızarıklık ve sulanma oldu bugün baktım kabuklanmış neden olabilir yaşayan oldu mu hareketlerinde bir değişiklik de yok
Yyagmur3 merveasellina Bezini göbek deliğini kapatacak şekilde bağlıyorsanız nemli kaldığında hava alamadığından olmuş olabilir. Geçenlerde benim bebeğimde de kızarıklık vardı hassasiyeti vardı farkettim ki göbek deliğini kapatarak bağlıyorum sonra katladım bezini hava almaya başlayınca hemen geçti. Sizde bir deneyin isterseniz🌸
merveasellina Yyagmur3 bende öyle yapayım haklı olabilirsiniz acaba dedim göbek deliği kapanmamış olabilir mi 🫣
Yyagmur3 merveasellina büyük ihtimal havasızlıktan olmuştur koku, akıntı vs yoksa. Deneyin hemen geçer