melkrtl aynı sizin gibiyim sıkıntıdan patlıyorum kızımı alıp parka gidemiyorum ya biri gelip kucağımdan almaya çalışsa ya zarar verse diye
Zaten ikbal kardeşimizin şokunu atlatamadım hâlâ. İlk okuduğumda üzüntüden göğsüm ağrımıştı
Çok üzülüyorum şu pis, merhametsiz, acımasız yetiştirilen çocukların yaşadığı dünyaya çocuk doğurduğuma…
Ne kadar güzel yetiştirirsen yetiştireyim ya böyle pis insanlarla karşılaşırsa diye korkuyorum…