Yeni doğan dönemini sıfır gaz ile atlatmışken bu yaşında gaz şoku 🤣
Gülüyorum ancak kızımın çok karnı ağrıyor doktora götürünce gazı var diyo iki ilaç veriyor yolluyor. İki gün iyiyse üçüncü gün karnı ağrıyor. Gaz çıkarınca biraz iyi oluyor sonra yine karın ağrısı. Bazen bu gaz mide bulantısı falan da yapıyor. Napmalıyız ne versek ne yapsak geçer 😔