Merhaba umarım anlata bildiğim kadar anlatmaya çalışcam derdimi kızlar size 🥲
Oğlum şuan 18 aylık çok erken kelime söylemeye başladı hemen sayıyorum size
Amin
Dede
Merve
Çiçek
Baba
Anne
Gol
Abi
Abla
Su
Mama
Aklıma gelmeyen bir kaç kelimesi daha vardı kızlar ama şuan artık söylediği kelimeler azaldı onları da sayayım size söyledikleri
Abi
Baba
Mama
Su
Anne
Çok nadir abla diyor
Neden diğer kelimeleri artık söylemiyor anlamadım bir kaç haftadır söylemiyor bu akşam birşeylerle uğraşıyordu öyle yine şansımı denedim dede Merve amin çiçek diye saydım söyle çok mutlu oldum demek ki kendi mi istemiyor söylemek de söylemiyor dedim içim bian da olsa rahatladı normel bir durum mu acaba ben mi çok kafama takıyorum kendi kendime düşünüyorum diyorum ki çocuk daha yeni 18 aylık oldu çok mu beklentim var diyorum anne yüreği işte kızlar her çocuk bir değil kimi konuşur kimi hiç konuşmaz diyorum kendi kendime çok zora kalınca ekran telefon veriyordum ama kalabalık bir aileyiz her akşam kayınvalidemlere gidiyoruz hep konuşuruz ilgisiz asla bırakmayız bebeğimi üstüne çok düşeriz hep konuşmaya birşeyler öğretmeye çabalarız komut anlıyor al getir götür yapar göz teması var farklılık bir durum çok şükür yok sadece niye söylediği kelimeleri artık söylemiyor derdine düştüm kısacası ben. Teşekkür ederim şimdiden okuyup cevaplayan arkadaşlarıma ❤️🩹