Arkadaşlar merhaba kızım 5 yaşında bu sene anaokuluna başladık bir hafta okula gidiyor bir hafta evde hasta tam 5 haftadır bu böyle normal mi bu durum korkmaya başladım artık daha önce gitmedi hiç okula var mı bizim gibi olanlar tavsiyelerinizi bekliyorum