pantenkelebek meyo20 benden 1 hafta önce doğum yapan arkadaşımın bebeği 6 aylikken emekliyordu erken doğum yaptı bu arada 36 haftada ama o oturamiyordu desteksiz benim kızım oturabiliyordu donmeye 7 aylıkken başladı 8 aylık surunuyordu 9 aylık da tam emeklemeye başladı sizin de yakındır her çocuk bir değil ama inanın emekleyince herşey çok zor 😆😆😆😆😆😆
meyo20 pantenkelebek evet eminim emekleyince herşey daha zor oluyordur tahmin edebiliyorum 😅 ama insan çevresinde aynı yaşıttaki bebeklerin bunu yapabildiğini görünce ister istemez endişeleniyor acaba bi sorun mu var diye ☺️
rraabia Dönmek, emekleme bunlar olacak diye bir kural yok hele de tombişse totoyu kaldıramıyorlar🙂 oğlum 15 aylıkken birden yürüdü . Ne döndü ne emekledi hiçbirşey yok birden bıraktım koridorda yürüdü gitti🤣🤣
meyo20 rraabia aaa gerçekten mi. Yani 15 aylıkken bile dönmedi mi. Maşallah ona ne güzel birden yürümüş ☺️
uykusuzluklarinanasi meyo20 yaa benim oğlanda dönmüyordu başlarda kilosu fazla fazla gidiyordu sonra kilo alımı normale döndü ve boyuna gittiği için dönmeye o şekilde başlamıştı. bebiş tombükse çok normal annesi zamanla yapabilecektir. hamilelikte kendinizi düşünün fazla kilolara çıktığımızda daha yavaş hareket ederiz onunla aynı aslında. endişe etmeyin zamanla olacaktır yine
meyo20 uykusuzluklarinanasi evet bizimde sanırım kilodan dolayı dönemiyor ☺️ biraz tombiş maşallahı var kuzumun. Bugün baya bi çabaladı aslında dönmek için yakında olacak inanıyorum
uykusuzluklarinanasi meyo20 döner döner içiniz rahat olsun sağlığı yerindeyse hiç endişe etmeyin🙏🏻 tombik döner onlar😍
5manolya1 meyo20 oğlum 3 aylıkken döndü. Bende çabuk emekliycek herhalde diyordum. 10 gün sonra 6 aylık olcak . Hâla emeklemeye niyetli değil ve karnının üzerinde durmayı hiç sevmiyor. Yani dönmeyle emeklemenin bir alakası yokmuş onu anladim