Merhaba hızlar oğlum 3 ay 15 günlük. Ne oluyor ne bitiyor anlamadım atak mı başka bı illet mi ne olduğunu çözemiyorum ama bu durum beni artık tüketmeye başladı.
Tekrarlayan bı idrar yolu enfeksiyonumuz var zaten surubumuzu kullanıyoruz düzenli idrar verip sonuçlarını alıyoruz üreme çıktığı zaman şurup değiştiriyoruz cart curt. Bunluk bı problem yok yani.
Öğlen uykularimiz yarım saati asla ve asla geçmiyor 30 dakika oldu mu kalkıyor. Uykudan uyandığı zaman bı kıyamet kopuyor sanırsın ben bı yerini kesmisim ya da koparmisim. Sakinlesene kadar 10 dakka geciyor. Bunu özellikle uykusunu almadığı zamanlar yaptığını fark ettim. Uykusunu alınca bı tık daha neşeli. Geceleri de aynı uykusunda çığlık atarak uyanıyor bir anda ne olduğunu anlamıyorum.
Ama artık çığlıkları aglamalari beni maf ediyor doktora söyledim gaz sancısı olabilir diyor evet bebeğim çok gazlı bebekti en başta şuan biraz dhaa iyi alttan ve üstten çıkıyor gazı.
Neresi ağrıyor bilmiyorum ama oyuncaklarını gösterdiğim zaman çıngırağını salladigim zaman susuyor dikkati oraya dağılıyor çünkü. Bı yeri agrisa hiç susmaz her türlü ağlamaya devam eder diye de düşünüyorum
He bu arada acayip bir salya akintimiz var üstü asla kuru kalmıyor elleri sürekli ağzında her şeyi ağzına alıp ısırmak istiyor
Dis için erken ama erken çıkaran bebekler de var
Bilgisi olan var mı ne olabilir başka