Bebeğim kolik değil ama en başından beri gazlı bir bebekti gündüz bir problem yokken geceleri özellikle sabaha doğru gaz sancısından ağlayarak uyanıyordu. Şu an 5 aylık ama hiçbir değişme yok emerken ve ve uykuda inanılmaz gaza sıkışıyor. Kaçıncı ayda biter bu gaz 🤦🏻♀️