Kizlar kızım 6 ay 6 günlük oldu bugün itibariyle 6. Ayına görmeden önce rahat geçmiş gerçekten 6. Ayına bı girdik huzursuzluk desen var binayı ayağa kaldırıyor nefesi keisliyor ağlarken uyku desen yok ayakta uyuyom çıldırıyorum ne uyku var ne bişey çok aşırı derecede huzursuz kızım var dişimi kaşınıyor of bu ay çok zor gecicek anlaşılan of of gerçekten böle bisii 6 ayına girmeden bu kadar değildi yine uyuyordu huzursuz değildi anam çekilmez oldu resmen bende oturup aglicam o raddwye geldim