Benim kizim suan 10 aylik oldu ve ikinci üsütmesi birincide cok zorlanmistik atesi cikdi yatmiyordu suan daha baslangici ama 1-2 güne kesin kötü olacak bebek caylari veriyorum icmiyor sudan baska bisey emzirmek tabikide en iyi ilac onu iciyor ama merak ettigim siz evdeki Yöntemlerle neler yapiyosunuz bebislerinize 🙂Tecrübesiz annelere biraz bilgi verin 😃 Benim kizimin burnu akiyor ve sanirim bogazi agriyor