Bebeğim yaklaşık bir ay gibi bir süredir anne sütü dışında hiçbirsey yemiyor o kadar uğraşıyorum çok üzülüyorum kafama takıyorum .
Doktora gittik öncesinde bağırsak enfeksiyonu dolayısıyla yemiyordu şu an atlattık iyiyiz sorun yok fakat beslenmemiz tamamen bitti ne yapabilirim tavsiyeleriniz tecrübeleriniz sevgili anneler .