[silindi] Bebeğiniz kaç kelime konuşuyor. Oğlum baba, dede, mama, meme kelimelerini net söylüyor bunlar dışında da bişeyler söylemeye çalışıyor ama hep yarım yamalak ve anlaşılmaz tabi kiii Dil gelişimi için yaptığınız bir şey var mı?
talyaninmom [silindi] yani şöyle bebekten bebeğe elbet değişecektir ama 3 aylık olduğundan beri her gün 3-4 kere kitap okuyoruz, ekransız günlerimiz geçiyor. Yaptığım işleri vs anlatıyorum sürekli ve en çok oynadığı vakit geçirdiği oyuncaklar kitapları. 16 aylık olacak ve bilinçli kullandığı kelimeler 100ü geçmiştir. Her söylediğimizi tekrar etmeye çalışıyor, kız bebek
eniseeeegktg Bebekler için dev sözlük var benimki onu cok seviyor kelime sayimiz cok sukurki cok fazla hemen hemen bizim gibi her kelimeyi söylüyor
D21 Bol bol kitap okuyun gün içinde her şeyi tekrarlayın kızım 16 aylık çok fazla kelime söylüyor , sürekli her şeyi soruyor bu bu diye tekrar tekrar soruyor sonra hepsini tekrarlıyor ekran yok hayatımız da ve kız bebek
yildizsimsek Her çocuğun gelişimi farklı , oğlum 18 aylık söylediği kelimeler baba dede nene mama vs , doğduğu günden beri kitap okuyorum . Ekran yok .Dediğimi anlıyor çok şükür . Zamanı gelince evlatlarımız bülbül gibi şakirlar inşallah ❤️