7aylık kızım var diş çıkarasıya kadar ne versem yerdi hiç yememezlik yapmazdı 9 buçukta uyur 4 bucukta kalkar emer 8 de uyanırdı iki diş çıkarıyor huysuzluk çok var hep kucak istiyor hiç bişey yemiyor kahvaltı dışında uyku desem hiç kalmadı nolcak böyle anneler gecici bişeymi bu😭😫