eliftugba Bir şeyi aşırı istediğimizde aslında onu itmiş oluyoruz gibi düşünebiliriz. Biraz bırakmak lazım her şeyin bir zamanı vardır. Hayır gördüklerimiz de şer, şer zannettiklerimizde hayır olabilir. Ben unutmam biz de artık olabilir demiştik evliliğimizin 1.5 senesinden itibaren korunmayı bırakıp zamanlamayı da Allah’a emanet etmiştik. Yaklaşık 6/7 ay sonunda oldu. Ara ara neden olmuyor diye düşünüyordum fakat o süreçte iyi ki olmamış dedim olduktan sonra. Çünkü o süreçte şehir değiştirmek durumunda kaldık. Önceki yerde hiçbir yakınımız, akrabamız, ailemiz vs. yoktu ve ilk doğumda o tecrübesizlikle o sorumluluğun ağırlığına adapte süreci vs. Bana ağır geldi. Herkesin zorlantısı farklı yerlerde hepimiz farklıyız fakat gerçekten en güzel zamanda oldu :) İnşallah sizin için de en güzel zamanda olur