Merhaba arkadaşlar, kızım 3 hafta önce ateş burun akıntısı belirtileri ile hastalandı burun akıntısı sonrası öksürük başladı ama çok şiddetli değildi götürmedim doktora. Bir iki gündür çok şiddetlendi özellikle yattığında. Gıcık gibi bi öksürük ama anlamadım. Akgünlük yaptım tereyağ pekmez yaptım. Sizin bi öneriniz var mı