pamukminigim Arkadaşlar merhaba yarın bebeğim sünnet olacak şimdiden uyku girmez oldu gözüme inşallah sorunsuz çok kolay geçer sizin tecrübeleriniz nelerdir sizler ne zaman yaptırdınız??
suheyla92 pamukminigim cok buyumus artik cok zorlanirsiniz 5 yasina kadar beklemeyi dusundunuz mu. Biz 2bucuk aylikken yaptirdik cok aglamisti sunnet esnasında. Aksamki ilk ciste de cok ağlamıştı anestezi etkisi gectikten sonraki ilk cisti cok cani yandi o iki agit gözümden gitmiyor
senahicret pamukminigim Bebekler çok çabuk toparlanıyor. Emekliyorsa veya hareketli bir bebekse o bölgeyi korumak biraz zorlaşır sizin için o kadar. Biraz sabretmeniz lazım. Yoksa korkulacak bir şey yok. Gönlünüzü ferah tutun. Doktorunuzun iyileşme süreci için söylediklerini muhakkak uygulayın.