vesonradedimkii seyma51 bende en başta göğüslerim çok yara olduğu için silikon uçla emzirdim emzirip mayışmaya yakın ucu çekip kendi mememi veriyodum öyle öyle derken şuan silikon ucu kesinlikle kabul etmiyor belki sizin bebişinizde alışır🌺
ozgzturk sema2521 nasıl kestiniz zaten meme ucum hiç doldurmuyor silikonun içini :( bıraktırmak istiyorum
sema2521 ozgzturk bebeğim emmedi (gogus ucum yoktu) silikon ucu sayesinde tutuyordu ben fazladan kesmistim ilk başta bilmeden hemen bıraktı ama siz azar azar kesin ki memeden olmasın