Yigitoglum_2 aynıyız, ve doktor çok kızdı bugün. Sürekli memede tutmak olmaz iki saatte bir vericeksinki göğüslerinde o süre zarfında dolucak bebeğınde doyucam sürekli çektiği için göğüs dinlenmiyor ve boş kalıyor oda doymadığı için sürekli çekmek istiyor fabrika değilsin sen dinlenki sütün olsun dedi. Bugün ağladı bayağı bi emzik verdim bende. 2 saatte bir yarım saat emzirdim. Doymadı biliyorum ama süt arttırıcı sipariş verdim bakalım