Asla sırtüstü yatırmadım çünkü bebeğim çok kusuyordu. Hep yan yatırdım bir uykusunda sağa yatıyorda öbüründe sola, kafası düzgün olsun diye. Çok da tatlı oldu kafa şekli tosbikimim 😂🧿💛 sırtüstü yatonca düz kafa olma ihtimali çok yüksek, kimi dr yan yatırın diyor kimi sırtüstü 🤷🏻♀️ ben yan’ cıyım🙏
Park yatağının kafasını yattığı kısmı bir çarşafla da yükseltiyordum eğim versin reflü yatağı görevi görsün diye