Happymamii 2 yaş balgamlı öksürük kızlar gece çok kötü oluyor özellikle ilaç olarak bence herşeyi denedim bitkisel olarak limon ıhlamur bal zeytinyağı denedim ama geçmiyor ne yaptıysam başka öneri var mı sadece balgamlı öksürük var çok fazla
Noname21 Happymamii aynısı şimdi post açtım bende Bronşit olmuş sizinki küçük de ciğere inmeden doktora gidin
Tursununannesi Happymamii 5 gündür devam ediyor bizim doktor antibiyotik verdi. Ama hiç kullanasım yok
heygorl Happymamii süt içiyorsa sütü acil kesin inek sütünü yani. Daha çok çoğaltır. Evde buhar verin yoksa bir hekime danışarak ventolin kullanın