Merhabalar .. bebeğimin ön iki dişi çıktı şuan yeni büyüyor fakat baya ayrık, alttaki öyle olmamıştı. Yarıya kadar büyüdü şuan. Acaba tamamen büyüdükçe birleşir mi başına gelen varsa yazabilir mi ? Yani sorun ettiğimden değil ama böyle oluyor mu normal mi onu merak ediyorum.