Arkadaşlar bebeğim yeni 1 yaşına girdi , ailecek grip olduk. Bebeğimin burnunu serumla yıkıyorum falan ama yeterince açılmıyor gibi birde hırıltısı var geçmiyor. Sağlık ocağında ki doktor burnu tıkalı olduğu için hırıltısı olduğunu , boğazında falan herhangi bi kızarıklığı olmadığını söyledi. Dediğim gibi burnunu serumla yıkıyorum , aspiratörle çekiyorum bazen de fısfıs kullanıyorum ama yok ne yapacağımı şaşırdım. Mentollü damla damlatıyorum yakasına o biraz rahatlatıyor ama bu hırıltı nasıl geçecek ne yapabilirim lütfen yardım edin