mestgceclk Bebeğim 4 aylık oldu. Doktor Sidefer demir ilacını yazdı ama yorumlarını pek iyi okumadım ve 4-10 yaş arası diyor. Sizler bebeklerinize hangi demir ilacını kullanıyorsunuz?
hazili mestgceclk oceanin demir takviyesini kullaniyorum genel olarak ocean markasi temiz icerikli oluyor
cokbilmismom mestgceclk sidefer kullanıyorum bebeğin kilosuna göre kullanıyorsunuz zaten yaşla ilgisi olsa doktor bebeklere niye reçete etsin
mestgceclk cokbilmismom özel doktora gitmiştim. Biliyorsunuz onlar anlaşmalı olduklarına öncelik tanıyor. O yüzden tedirginim oldum
cokbilmismom mestgceclk ben özel kliniğe gidiyorum ama doktorumun bir anlaşması yok ilaca karşı bir doktor zaten eski kafa zaten biraz yaşı var ama çok tecrübeli ve bilgili olduğu için sonuna kadar güveniyorum.
cokbilmismom Minigim24 6aylik oldu 7 damla kullanıyorum kilosuna göre kullanılıyor doktoru beliriyor dozu
nnoktaa cokbilmismom benim doktoruma ben hatırlatmıştım 😅 tabii kadın sözüme güvenmedi içeriğine baktı. Sonra; “aaa ben bunu hiç farketmemişim tavsiye ediyordum bunu yazıyordum çocuklara tamam daha yazmayayım” demişti 😬
mommmmmmm mestgceclk sideferi sanırım size özeldeki doktor önerdi? Aylarca sidefer kullandım demiri 1 yaş tahlillerinde çok düşük çıktı devlet hastanesindeki doktor ile sağlık ocağındaki doktor sideferin iyi olmadığını sadece takviye gıda gibi bişey dediler.
cokbilmismom nnoktaa bende soracağım bakalım ne diyecek normalde asla ilaç yanlısi bir doktor değil 🙈
mrsfly nnoktaa neeee? Bizim doktor da bize bunun stickini yazdı 👀 ben bestiron kullanıyordum bana dedi o yetmez bunu kullan.
mommyyy609_ mestgceclk bestiron güzel ama biliyorsunuz sabah kahvaltıdan en az 2 saat önce verilmeli kan ilaçları ona dikkat edin