Deletedmom_984 11 aylık bebeğim öksürüyordu burnu da tıkandı ateşi de çıkmaya basladı iburamin zero verdim. Üzerinden kaç st sonr calpol vermeliyim? İlerlerse dra gideceğim ama gece ateşi çıkarsa diye sorayım dedim :(
arasardaannesi Deletedmom_984 gecmıs olsun ama ıbramın zero soğuk algınlıgı ıcın verılıo dıe bılıom belkı onla atesı dusmez.atrs ıcın calpol dolven dönüşümlü verın dıoalr 4 saat arayla.🌺
fatmaselbala Deletedmom_984 4-6 saat diye biliyorum ilan arası ama bizde döven ateş düşürdü varsa dövcem öneririm
Deletedmom_984 Çok üzülüyorum bebeğim böyle olunca. Bakamadığımı düşünüyorum kv ler üşüttün üşüttün diyor bıktım
7278 Deletedmom_984 kv kendi işine baksın sanki kendi çoçuk büyütürken çoçukları hiç hasta olmamışmı insanım doğasında var insan Hasta olur iyileşir tekrar hasta olur oluruz yani abartılcak bişi yok allah dermansız hastalık vermesin
Aptalllarsizi Deletedmom_984 şuan salgın zamanı bütün çocuklar hasta zaten hastaliksiz çocuk olmaz ki yetişkinler bile salgını yakalanıyor 1 hafta önce çocuklarım iyileşti derken bugün gene başladı aynısı bize de anneme de oldu hastalik tekrarlıyor kendinizi kötü hissetmenizi gerek yok bu dönemler oldukça normal 2 surup arasında 2 saat veya 4 saat olması gerekiyor bebeğiniz büyükse 2 saat arayla da verebilirsiniz
Deletedmom_984 7278 kesinlikle öyle rabbim başka hastalık vermesin mahvoluyorum onu böyle görünce biraz kendim kıyamıyorum
7278 Deletedmom_984 annelik işte canım ama kv sözüne kulak asma onlara versen 1 gün bakamazlar anca boş laf
Deletedmom_984 arasardaannesi dolvenim yok grip olacak gibi olduğu için de zeroyu verdim 4 saat sonra ateşi olursa calpol vereceğim teşekkürler 🌺
Noname21 Deletedmom_984 iburamin zeronun prospektüsünü okudunuz mu 6 yas altına kullanılmaz yazıyor Beş yaş kızım bronşit için bugün verdiler doktor bile mecbur veriyorum yoksa yazmam ıburamin dedi Sorunuza gelince 6 saat ara ile ateşi düşmüyor ise 4 saat ara ile
Pastaneusuluislakkek Noname21 6 yaş iburamin cold için geçerli. İburamin zero soğuk algınlığında 1-1.5 yaştan sonra veriliyor, hekim gerek görürse daha erken de verebilir💐
yorgunanne__ Noname21 ay ciddi misiniz ya hasta diye kızıma yazmıştı doktor 1.5 yaşında onu verdik her hasta olduğunda
melkrtl Deletedmom_984 4 saat çok kötü değilse idare edebilecek gibiyse sabah akşam ikisini verebilirsiniz demişti bize de sabah birini akşam birini
_ozdemmmm0 İburamin zero içinde parasetamol var zaten ateş düşürücü özelliği iburamin vermeden verdikten 10 dk sonra ateşini kontrol edin hala düşmezse ek olarak verin saat aralığı mutlaka 4 saat geçmeli
Noname21 yorgunanne__ ıburamin zero varmış sanırım o iki yaş üzeri kullanılıyormuş yukarıda bir arkadaş yazmış
Zlm yorgunanne__ bende veriyorum 3 yaşında kızım uzun zamandır hasta olduğunda kullanıyoruz doktor bilmiyo mu çocuğun yaşını özel hastane bizimki