35 günlük bebeğim juno kullanıyordum küçük geliyor. Reflu yatagida almadım gece tukurunden veya sütten boğazına kaçar diye aklım cikiyor bu yüzden uyuyamiyorum o yüzden sürekli yan yatiyirum arkasına destek koyup. Reflu Yatağı kullananlar yorum yapabilirmi bu sorunu ortadan kaldırırım diğer sorumda bu boğazına kaçma nefes alamama muhabbeti kacinci ayda bitiyor işte istediği gibi yatabilir süt agzina gelsefe kendini kurtarabilir