rana0234 Başlıktan anlaşılacağı üzere emaye kızartma tenceresi almak istiyorum fakat kullanışlı olur mu? Kullananlar bilgi verebilir mi rica etsem?
Mrvsmt2502 rana0234 evlendiğimden beri emaye kullanıyorum satın almadım düğünde hediye gelmişti ama çok kullanışlı oluyo emaye kızartma için temizliğide kolay oluyor
acimavi rana0234 yıllar önce madame coco dan almıştım emaye, kızartma tenceresi olarak hala kullanıyorum, hiçbir sorun yaşamadım
aslanege07 Ben de neva marka aldım emaye. 2 yıldır aralıksız kullanıyorum hiç çizilmedi soyulmadı. Telliyorum bile. Çok çok memnunum
Deletedmom_984 rana0234 emsanın o meşhur etnik desenlisini almıştım ama yoğurt mayalamaya kullanıyorum 😂😂
melegim71 rana0234 ilk evlendigimde şoka gelirdi ordan aldim yillarca ne soyulma ne birsey ama ebat kucuktu buyugunu aldim bukez bime gelnisti gayet guzel soyulmuyor cok guzel
Nazaslm Dış boyası yeni yeni dökülmeye başladı,içinde bir sorun yok.Ama 8 sene oldu alalı,çeyizime almıştım😅
ebru1412y rana0234 valla bende 5 yıldır emaye de yaparım kızartmayi öle marka filan da Almadım çarşıdan züccaciye dükkanından aldım mis gibi çok güzel bence memnunum yani. 😊
nadidelifora rana0234 başka bir arkadaşa daha yazmıştım. Kalitesinde hiçbir sorun yok hatta fazla iyi ve kalın bir emaye. Ve gerçekten çok çok geç kizartiyor. Bir patates yarım saatte kızarıyor patlıcan aynı şekilde ve çok beklettigi için yağ çekiyor. Ben tantitoniden aldım şuan onu kullanıyorum. Emsanda yoğurt mayaliyorum artık ☺️
nadidelifora rana0234 yok değil tantitoni de bir marka. Ama a101 gibi marketlere gelen ürünler de alınabilir. Zaten kızartma tenceresi öyle uzun uzun yıllar kullanılmıyor. Çok pahalı olmayanı alıp deforme oldukça değişmek daha mantıklı bence
Nisangunes Valla bende kullanıyordum ananem ceyizime aldı çarşıdan markasız 5 sene kullandım sonra içinden soyuldu telliyordum arada çıkmayınca aşırı da yıkamazdım yani ama oldu