Melekylmzz Homend Royaltea Smart 1790H Inox Konuşan Çay Makinesi almayı düşünüyorum kullanan var mı ??
Melekylmzz EbruFerhat38 çok teşekkür ederim daha önce bu markanın hiç bir ürününü kullanmadığım için tereddüt ediyorum
Melekylmzz Fndkurdu Fndkurdu öncelikle teşekkür ederim , benim eskisi de Beko 3 yıl kullandım fakat içi paslandı ve tuşu kendi kapanıyor servise de götürdüm yaptılar ama tekrar aynı sıkıntıyı veriyor o yüzden başka marka düşüyorum
bestber Melekylmzz cok güzel eskiden arcelik alt üst celik cay makinem vardı ama esim hic sevmezdi illa caydanlıkta isterdi karacayı aldıktan sonra artık ondanda iciyor