1.5 yaşında kızım İgor yağmur çizmelerine bakıyorum ama oda üşütürmüş gibi geliyor içi kürklü modelinden alsam oda terletecekmiş gibi geldi bazıları su geçiriyor bazıları geçirmiyor yazmış. Vicco içi kürklü kappa modeline baktım kafam çok karıştı yani neler aldınız yada kullanıyorsunuz memnun kaldığınız var mı ?