Hanımlar merhaba ; Bebeğim 19 günlük emme ve mama ile besleniyor. Sarılık olduğu için 7 günden itibaren günde 2 kere 30cc Aptamil kullanıyoruz.
Sütüm yeterli gelmediği için sarılık geçmesine rağmen bazı günler 1 bazı günler 2 kere yine mama veriyorum.
Size sorum sütün gelmesi için emzirmeden sonra sağ çoğalsın deniyor ama sağdığımda Az çıkıyor 1-2 saat sonra emzirmek istediğimde de sütüm az geliyor. Ne yapıcağımı şaşırdım ne önerirsin ? Siz tecrübeli arkadaşlardan fikir isterim.