RabiaEnsar seni korkutmak istemiyorum ama o zaman hamilesin büyük ihtimalle çünkü bende 2 inci bebeğimden sonra o hataya düştüm geri çekilmeyle hamile kaldım kızım 4 aylıktı hatta adetim benimde günü gününe olurdu o gün olmadı hamile kaldım işte o yöntem değil tecrübeyle sabit bebeğimi doğurdum rabbim vermiş iyiki de olmuş şimdi spiral taktırdım ve prezervatif ona rağmen ödüm patlıyor korkudan çok dikkat edilmesi gerikiyo bu gebelik işine canım istemiyorsan