yasemin1111 Kızlar bebeğim kafasını beşiğin plastik tarafına çarpmış ben mutfaktayken 5 aylık geldim ağlıyor hemen aldım baktım kafası az birşey şişmiş şuan böyle acile götürsem mi 1 saat uyutmadım gayet iyiydi kusma veya ağlama vs birşey olmadı ama 😔
meltemuysal yasemin1111 canım yine sen bilirsin tabi de çarpma da çok bir şey olmaz ani düşme de sarsılmada korkmak lazım
yaren053 yasemin1111 geçmiş olsun bişey olmaz ama içiniz rahat etsin istiyorsanız gidip göstetebilirsiniz yakındaysa ulaşım rahatsa bi gidin düşünüp dert etmeyin
Poly-ana yasemin1111 Canım kusma gözde kayma uyku sersemlik hali burun yada ağızdan kan gelme olmadıysa endişelenme. Doktorlarda bunu soruyor küçük olduğu için röntgene almıyorlar. Biz çok sık yaşadık benim oğlum çok erken ayaklanıp hareketlendi çok sık kazalar yaşadık ve doktorların hep dediği şey onların kafatası kemikleri henüz çok esnek yapıda bizler gibi değil o yüzden kırılma vs çok zor.
yasemin1111 meltemuysal yok düşme sarsılma olmadı çok şükür uyurken çok hareketli uyuyor sürekli dönüyor dönerken çarpmış😔
meltemuysal yasemin1111 ondan bir şey olmaz canım korkma benimki habire kafasını vuruyor her yere en basiti oyuncağı alıp kafasına vuruyo
yasemin1111 yaren053 ulaşım yakın ama hastaneler aciller grip vakalarıyla dolu diye de götürmek istemiyor insan bebek bünyeleri zayıf hemen kapıyorlar 🥲