Bsnl Çok cahilim bu konuda 😅 Hep yaz düğünlerine gittim. Kış düğünlerinde askılı, straplez vs abiye mi giyiyorsunuz yoksa uzun kollu mu? Kapalı alan olduğu için askılı elbise giyilir mi?
Ballilokmam11 Bsnl burda hep kış düğünü oluyor kısa kollu da giyiliyor askilida uzun kollu da zaten salon sıcak olduğu için farketmiyor
NatashaRomanoff Bsnl askılı giyersiniz tabi kapalı alan sıcak olur üzerinize kalın kürk gibi bir parça giyersiniz içeride çıkarırsınız
zeyzry Bsnl şimdi çok şık takım elbiseler mevcut açıksanız içine şık bi büstiyerle yapalıysanızda içliklerle çok güzel oluyor