gulsenkryl34 deri altı implant ile hamile kalan varmı veya duydunuzmu reglim 13 gün gecikti korkuyorum
afraybars1 gulsenkryl34 deri altı implant zamanla adeti kesiyo diye duymuştum canım belkide kesilmiştir ben öyle duymuştum ama belki daha iyi bilen birisi çıkar
helenistikbazalika gulsenkryl34 eyikez merhaba bende taktırmak istiyorum. Kaç tl ye taktırdınız ? Bir yan etkisi oldu mu adet kesme dışında ? Birde markası ne idi ? Yardımcı olabilir misiniz ?
eyikez Ya ben implantımı taktıralı iki ay olacak neredeyse zaten adetliyken takmıştım adetim bitti bi on gün normal geçti sonra hep günlük ped kirlenecek şekilde kanamam var yaklaşık 1 buçuk aydır bir gün bile durmadı bunu yaşadın mı veya yaşayan var mı
eyikez helenistikbazalika ben özel hastanede 8 bine taktırdım yan etkisi olmadı az az gelen kananamam da kesildi bir haftadır artık o da gelmiyor sadece kolumu çok yorunca orda bir ağrı oluyor doğal olarak markasını bilmiyorum valla çünkü ben almadım doktorun yanında hazır vardı onun dışında memnunum
MCK gulsenkryl34 mrblar bende taktrmayı düşünüyorum fakat çok kararsuz kaldım sizin adetiniz kesildi mi yoksa gebelık mı oluştu