2 aylığız sürekli bu konuyla ilgili post açıyorum. Biliyorum daha 2 aylıksınız ne çabuk pest ettin diceksiniz ama gerçekten yoruldum sürekli ağlıyorum. Bebeğim gündüzleri hiç uyumuyor her yolu denedim ama kesinlikle uyumuyor ve çok yoruluyorum ana kucağında da durmuyor kucağımda da belli bir süre sonra ağlıyor. 8’den beri gece uykusuna yatırmaya çalışıyorum ama uykuya geçişte aşırı zorlanıyoruz. Şu an mememde uyuyor çekince uyandı tekrar başa döndük. Emzik falan ksbul etmiyor etse de onunla da uyumuyor beşiğine koyunca direkt uyanıyor. Hiçbir şey yapamıyor çok yoruluyorum hiç enerjim yok gözlerimden uyku akıyor resmen. Kocamla bile oturup 5 dk bile konuşamıyoruz. Lütfen yardım edin bir çare bulun Allah rızası için