mommandboy hipp,sma comfort,golden goat ve bebelac gold denemiş biri olarak 3-4 gündür Aptamil kullanıyoruz. ama sanki diğer mamalara göre bir tık daha doyurucu gibi geldi bana, sizin bu konuda düşüncelerinizi merak ettim. 🙏🏻☺️
Edininannesii mommandboy ben de tam tersini oldu sürekli Hipp kullanıyorum. Bi gün markette yoktu aptamil aldım ama doymuyordu sanki