superboyAliAsaf 3. Ayında yaptırdık ne ishal ne kusma ne huzursuzluk çok şükür yaşamadık bence yaptırın hastanrlerde haftalarca yatırmaktan iyidir. Sanırım burda duyduğum kadarıyla süt aletjisi olan bebeklerde genelde sıkıntı yaşanıyormuş ama ben bu konu hakkında bilgi sahibi değilim. Yaptırmadan önce doktorumuza sordum kusma ishal olursa ne yapmalıyım diye ben bugüne kadar hiç rastlamadım öyle bir şey olmaz meraketme dedi. Umarım yaptırırsanız sizde rahat geçirirsiniz