tombulanne Kurutma makinası yerim yok odaya koymak zorundayım nem ses vs çok oluyor mu kullanıp memnun olan var mıdır
aybikreis tombulanne Hayır nem olmuyor odayı etkilemez. Sıcaklık yayıyor etrafa sadece kullanılabilir
Gencanne2 tombulanne ses oluyor biraz ama kapısını kapatıyorum odanın. Nem değil sadece çalışırken sıcaklık oluyor biraz
crybaby tombulanne yatak odasında kullanıyorum çok ses yapıyor ama gündüz açıyorum o yüzden gece zaten uzakta bile olsa sesi gelir o sessizlikte
Mircet tombulanne annem odada kullanıyor ses harici bir sorun yaşamadı.Kışında sıcacık yapıyor odayı doğal gazdan tasarruf ediyor 🤣
bebeimhosgeldin denizzzz17_ beko kullanıyoruz ses konusunda aşırı hasaas bir apartman grubuna sahibiz ses sıkıntısı yaşamadık hiç