Aslios Merhaba herkese. 18 aylık bebeğim 1 yaşından beri çok güzel, akıcı, net ve anlaşılır konuşuyordu. Ama son bir aydır konuşmasını anlayamıyoruz. Yuvarlıyor, hızlı konuşuyor. Bu gerileme normal mi? Yaşayan var mı aranızda?