Hanımlar iyi akşamlar bebeğim 6.5 aylık bugüne kadar sağarak biberonla beslemeyle geldik çok şükür
Bu ay ek gıda tadım dönemine başladık normal düzende sütünü içmeye devam ediyor fakat öğünlere geçtiğimiz zaman süt zamanını ve miktarını nasıl ayarlamalıyım sizler hangi düzende başladınız devam ettiniz yazabilir misiniz