balporsugu7224 gl99 her bezini açtığım da pamuğu ıslatıp sildim biraz kurumasını bekleyip sudocrem sürüp bağladım çok şükür bir daha pişik olmadi yeni doğanlar çok fazlasıyla kaka yaparlar hergun mutlaka dus aldırmaya çalış evin sicaksa