Yoncalya19 Merhaba kayabaşında oturan var mı acaba. Beylikdüzündeyim ve deprem yüzünden taşınmayı düşünüyorum. Binalarla ilgili durum nedir kayabaşında hangi siteyi önerirsiniz?
Zuleyha__19 Yoncalya19 çok afedersiniz eğer eceliniz depremden olacaksa o sizi yine bulur başka yere gitmeniz çözüm değil ki bende esenyurttayım ev almayı düşünüyoruz beylikdüzü yada büyükçekmeceden bakmayı düşünüyorum 🤭 sitelere gitmeniz daha kötü bence teyzem kayaşehir emlak konutta oturuyo her depremi hisseder ve beşik gibi sallanıyoruz der yüksek olduğu için daha çok sallanıyor ve hissediyor 😟
teachersrn Yoncalya19 ben Başakşehir Bahçeşehirde oturuyorum Spradon Quartz sitesindeyim evi almadan önce çok araştırdık ve zemini için emin olduk, çok sert bir zemin üzerine yapılmış, bölge olarak kayalıkmış öğrendiğimiz kadarıyla
Yoncalya19 Zuleyha__19 ben 10.katta oturuyorum bugün olan manisa depremini çol net hissettim diyebilirim elbette ecel geldiğinde öyle yada böyle gelecek. Ancak şöyle bi durumda var tedbirini al taktirini Allaha bırak. Ben tedbirimi alarak daha kuzeye gitmek istiyorum bence sizde burdan bakmayın marmara denizine çok yakın😕
Yoncalya19 Zuleyha__19 birde inanın kendi ölümüm değil kızım için istiyorum onu koruyamazsam diye çok korkuyorum bu son depremler beni çok etkiledi normalde hiç korkmazdım ama evlat olunca işler değişiyomuş
Yusufhamzaninannesi Ben başakşehir kayaşehirde oturuyorum. Deprem durumunda ne olur bilemem ama ben semt olarak memnunum sitelerinde birbirinden farklı yok gelir düzeyinize göre bir sitede ev tutabilirsiniz çok lüks sitelerde var tamamen sizin ekonomik durumunuza göre.
Yoncalya19 Yusufhamzaninannesi teşekkür ederim bilgi için depremi hissettiniz mi bugün yada geçende olan muğla depremini? Genelde iyi yapılar diyolar güvenmek istiyorum
Dudus Bende aynı dertten müzdaripim bağcılarda oturuyorum oturduğum ev 40 yıllık çok eski yeni evlere taşınmak istiyoruz ama kiralar uçmuş napıcaz bilmiyorum kızım için korkuyorum daha çok saçının teline zarar gelmesin deprem değil yapı öldürür diyolar çok doğru gördük bunu rabbim herkesi korusun 😔
Yoncalya19 Dudus Dudus amin yavrularımızı ve ve bizi korusun sürekli düşünüyorum hadi yavruma bişey olmadı bana olursa kimseye emanet edememki yavrumu durup durup ağlıyorum
Yusufhamzaninannesi Yoncalya19 ben hissetmedim oğlumla uğraşıyordum ayakta hareketliyim diyemi bilmiyorum ama hissetmedim 12. Katta oturuyorum üstelik. Komşulardan hisseden varmı bilmiyorum ama zemin kayalık sağlam diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum.
Yusufhamzaninannesi Yoncalya19 Mavera, nidapark, vaditepe, evvel istanbul, bahçetepe, bulvar istanbul, hayatpark güzel siteler