Kızım 3yasinda kimseyi yabancilamiyor herkese gidiyor parkta arkadaşının babasına annesine koşarak sarılıyor yiyecek verseler alır konusmama rağmen aynı bu durum gecermi gören ne kadar cana yakın sosyal bi çocuk diyor ama benim hoşuma gitmiyor dünya bukadar kötü olmusken bizim durumda olan varmı