Kızım 7 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri ek gıda verdikten sonra falan su vermeye çalışıyorum başlarda kaşıkla verdim bir iki kaşık içti sonra alıştırma bardağıyla denedim içmedi ısırıp durdu biberonla da aynı şekilde ara ara böyle deniyorum sadece ek gıda sonrasında değil hani belki midesi dolduğu için istemiyordur dedim gün içinde de deniyorum ama almıyor ne kaşık ne biberon ne alıştırma bardağı, ılık su, normal dışardaki su, kaynamış soğumuş, hazır içme suyu hepsini denedim içmiyor, ne yapabilirim başına gelen var mı acaba