mineksu insan bazen her şeyi özlüyor eskiye dair sakince temzilik yemek yapmayı, alışverişe cikmayi, duşa girmeyi, istediğin saat yatağa uzanıp film izlemeyi kitap okumayı, kocam la başbaşa vakit geçirmeyi, gece yarısı diaari çıkmayı eğlenmeye gitmeyi. Çocukları eğer bırakacak yer yoksa uyku saati yemek yemesi tatil yerleri ev düzeni okuluna göre ayarlamak gerekiyor her şeyi. Ama şu da bı gerçek ki babasıyla bile 1 saatliğine çocuklar dışarı çıksa arayıp video falan isterim okula gidince de büyük oglumu çok özlüyorum. Annelik gerçekten inanılmaz duygu yüklü bı yaşama başladığımız zamanlar