nilgs 40.haftadan sonra doğum yapan çalışan anneler , miat aşım raporu alan var mı aranızda?? Doğumdan sonraki 8 haftalık izne 1hafta daha eklenebiliyormuş . Ablamlar 7 yıl önce aldı fakat doktorum öyle bir rapor yok diyor? Alanınız var mı?