Bebegim 3 aylık vücudunda doğum lekeleri vardı. Sırtında morluk ensesinde kırmızılı ama önemlisi 3 tane kahverengi leke vardı. Biri gözünün yanında minicik bej gibi diğeri göğsünde silikti koyulati büyüdükçe biride bacağında kirmizimsi ama çocuk doktorumuz kahve leke dedi artmaması çoğalmasın önemli dedi daha 5 gün gecti daha göbeğinde çok silik bir kahve leke belirdi ışıkla kontrol edince farkettim psikolojik çok bozuldu yarın dermatoloji randevu aldık hemen sürekli ağlıyorum sütüm çekildi çok korkuyorum nf 1 hastaligi olabilirmis bu durumda gen hastaligi tedavisi yokmuş Rabbim ne olur olmasın ne olur dua edin bebegime