melekim Kızlar ıphonemın kamera camı catladı acaba korumamı yoksa camı koruma oluyormu ıphone 13 lerde yaptırsanız yada yerine üstüne para koyup 14mü alsam aralarında nekadar fark var zararmı ederım değişsem satsam
Angel00 melekim iPhone kullananlar diyince 6 plus la bende katıldım yorumunuza 😂🫠bilgim yok üstte kalsın 😊
Brokolilim melekim Koruma varsa kamerada bir şey olmamaktır çıkarıp bakın bir 14 yerine 15 tercih edin bence 15 pro kullanıyorum 14 de geçti elimizden almışken 15 alın sürümler ölüyor zamanla zaten
onay02 melekim Garanti karşılamaz kırılma durumlarını. Maalesef siz kendiniz yaptıracaksınız ücret ödeyerek
Mmeelliikkeee melekim gerek olmuyor IP den bakıyorlar zaten sistemden çıkıyor canım, benden istemediler yanımdaydı