duyguluanne zuzunur geçmiş olsun benim de oğlum 3 yaşında o da oldu ağız içi yaraları çok kötü oldu karadut özü almıştım onu veriyorum eczaneden sprey ve krem aldık koyu ve sert bir şey yemiyor ne yedireceğim bilemedim puding kefir ve çorba yiyor sadece çok üzülüyorum
zuzunur Happy1034 eveet ya ben ayak altını fark ettim sonra sabah gözüyle anlamadım anne acıyor diye ağzını gösterdi dedim heralde dişi spnra araştırınca meğersem ağzı da öyle olmuş telefon ışığını tuttum baktım dolmuş öyle :(
Mervemurat94 Eczanelerde aftoral diye ağız spreyı var o baya işe yarıyor bızde geçen hafta o sekıldeydık gecmıs olsun
Happy1034 zuzunur ah yavrum bizim 2 3 gün ateşimiz hiç düşmedi , eczaneden karadut şurubu alıp onu verdim günde 2 defa ,aftomad sprey,pridalyn sprey,karbonatla ağız temizliği ,calpol asla birşey yemedi,ortşala 5 7 gün böyle geçecek :(
zuzunur Happy1034 keşke bana gelseydi diyorum böyle olunca ben anlamadım neyden kaptı iki gün sapancaya gittik geldik havuzdan mı acaba ama bu hastalık solunum yolu ile geçiyormuş babasıyla benden başka kimseyide görmedi 🤦🏽♀️
Happy1034 zuzunur çok iyi anlıyorum sizi bzmki kreşe gidiyor oradan getirdi şuan herkes öyle,tek çaresi zaman bnde 2 doktora götürdüm yapacak birşey yok diyip gönderdiler, dediğim sprey şuruplar o alablrsnz,karbonatla da ağız içi temizliği çok zor olacak ama
ggmomy zuzunur oğlum 2 kere geçirdi en son ağzında 7 tane aft oldu doktor önerisi ile eczaneden aftoral aldık sprey ertesi güne azaldı aftlari su bile icemiyordu yavrum kesinlikle tavsiye ediyorum doğal bı sprey zaten bunun bir tedavisi yok kendi geçiyor dışarı atan döküntüler için de nemlendirici kullanabilirisniz